Gaz dopływa do reduktora za pośrednictwem zintegrowanego z nim elektrozaworu gazowego. Po zredukowaniu ciśnienia gazu i przejściu w fazę lotną gaz trafia do modułu filtrującego. Moduł filtrujący odpowiedzialny jest za dokładne oczyszczenie gazu z cząstek stałych. Wstępne oczyszczanie gazu odbyło się w elektrozaworze. Dodatkowo moduł ten wyposażony jest w czujnik ciśnienia gazu i czujnik temperatury gazu. Po wyjściu z modułu sterującego pod stałym nadciśnieniem 2 barów gaz dostaje się do listwy z osadzonymi wtryskiwaczami japońskiej firmy KEIHIN. Z wtryskiwaczy kontrolowanych przez sterownik (przetworzone w oparciu o ciśnienie i temperaturę gazu sygnały sterujące wtryskiwaczami benzynowymi) gaz doprowadzany jest w bezpośrednie pobliże zaworów dolotowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dawka gazu dla każdego cylindra determinowana jest przez kontroler wtrysku benzynowego. Dlatego też nie ma potrzeby stosowania emulatorów systemu OBD, a parametry pracy silnika są bardzo zbliżone do zasilania benzynowego w całym zakresie obrotowym.
PARAMETRY KOMPONENTÓW:
REDUKTOR
Jednostopniowy
Duża pojemność (14g/s)
Stabilna praca przy różnych obciążeniach
Regulacja ciśnienia
Zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego
Zgodny z homologacją R67-01
W komplecie z elektrozaworem
Niewielkie wymiary dla łatwego montażu
Homologowany do silników o mocy do 400KM
MODUŁ FILTRUJĄCY
Kompaktowa budowa z jednym lub dwoma wyjściami
Wymienny element filtrujący zatrzymujący cząstki o wymiarach powyżej 10 mikronów
Zintegrowany z sensorem temperatury i ciśnienia gazu
WTRYSKIWACZE
Zaprojektowany we współpracy z Prins przez Keihin Corp. (Japonia) - jednego z wiodących producentów wtryskiwaczy benzynowych
Doskonały współczynnik LFR (linear flow rate) zapewniający liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie przepływów
Liniowa charakterystyka już po upływie 2,5 ms
Trzy podstawowe typy pozwalające na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach
Wysoka jakość wykonania zapewniająca bezawaryjną pracę przez 290 milionów cykli
STEROWNIK
Zdolny do obsługi 8 wtryskiwaczy
System sterowania wtryskiwaczami identyczny jak w systemach benzynowych
Ciągłe monitorowanie pracy wtryskiwaczy
Brak zasilania
Zbyt duże obciążenie
Temperatura sterownika
Zwarcie
Oprogramowanie diagnostyczne pracujące pod MS Windows
Kontroler CAN
Kompletny z okablowaniem - poszczególne przewody są kolorowane i opisane co ułatwia montaż
Automatycznie przełącza zasilanie na benzynowe w wypadku wyczerpania gazu i awarii systemu