TECH ONE łączy w sobie nowoczesność, innowacyjność oraz sprawdzone rozwiązania. Jest idealną propozycją na zmniejszenie kosztów instalacji gazowej w silniku 4-ro cylindrowym, który nie wymaga stosowania sterownika wtrysku gazu z obsługą protokołu OBD.
Seria sterowników TECH-200 to nowoczesne sterowniki mikroprocesorowe z 48-pinową wiązką, przeznaczone do silników maksymalnie 4-cylindrowych. Łączą zaawansowaną technologię z ergonomią. Procesor sterujący autokalibracją, autoadaptacją oraz systemem ciągłego monitorowania i korekt zamknięty jest w niewielkiej obudowie z tecamidu o wymiarach 114x140x36 mm. Materiał ten ma identyczne właściwości jak tradycyjna obudowa aluminiowa. Dzięki temu komputer jest mały, lekki i można go z łatwością zamontować w każdym samochodzie.
Seria sterowników TECH-320 to sterowniki mikroprocesorowe w aluminiowej obudowie na tradycyjnej 56-pinowej wiązce. Sterowniki tej serii przeznaczone są do silników maksymalnie 8 cylindrowych, w zależności od wersji. Możliwe jest również równoległe podłączenie dwóch sterowników, co umożliwia sterowanie dopływem gazu w silnikach nawet do 16 cylindrów. Kompaktowa obudowa o niewielkich wymiarach – 190x125x30 mm pozwala na montaż sterownika w trudno dostępnych miejscach.
TECH-320 OBD to seria sterowników mikroprocesorowych w aluminiowej obudowie na tradycyjnej 56-pinowej wiązce. Sterowniki tej serii przeznaczone są do silników maksymalnie 4/6/8 cylindrowych (w zależności od wersji), możliwe jest również równoległe podłączenie dwóch sterowników, co pozwala na sterowanie dopływem gazu w silnikach 10/12/14/16 cylindrowych. Kompaktowa obudowa o niewielkich wymiarach 190x125x30 mm pozwala na montaż sterownika w trudno dostępnych miejscach.
TECH DUO łączy w sobie sprawdzone rozwiązania, kompaktową obudowę z prostą do montażu wiązką i zaawansowane funkcje spełniające wymagania nowoczesnych silników.
TECH-YETI To najnowszy wtryskiwacz firmy LPGTECH. Jako jeden z niewielu dostępnych na rynku posiada homologację na temperatury do -40 °C! Zastosowanie powłoki fluoropolimerowej zmniejsza współczynnik tarcia poślizgowego uodparniając elementy ruchome konstrukcji na przywieranie drobnego brudu. Szeroka możliwość konfiguracji wtryskiwaczy oraz pionowe zasilanie daje montażystom duże możliwości pod względem doboru oraz rozmieszczenia pod maską pojazdu. TECH-YETI występuje w wariantach 1, 2, 3 oraz 4 cylindrowych.
Na precyzję oraz powtarzalność dawkowania w czasie użytkowania wtryskiwacza znaczący wpływ ma jego wewnętrzne zanieczyszczenie. Substancje oleiste oraz stałe znajdujące się w paliwie niskiej jakości mogą wprowadzić opory w ruchu tłoczka bądź go całkowicie unieruchomić powodując nieprawidłową pracę silnika. Aby uniknąć problemów z funkcjonowaniem wtryskiwacza zaleca się stosowania filtra z innowacyjną separacją oleju Perfect Blue.
Created with
Free Web Page Software